December 7-én indul a keresztféléves e-ügyintézés

A keresztféléves felvételi során megkezdődött a jelentkezők által rögzített adatok és a feltöltött dokumentumok feldolgozása. Az E-felvételi rendszerében egy rövid átállást követően kezdetét veszi a felvételi ügyintézés.

A felvételi eljárás következő szakaszában december 7-től lesznek elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben. Ekkor az adatok feldolgozottságának függvényében a jelentkezőknek lehetőségük nyílik adatmódosításra, a jelentkezési sorrendjük egyszeri módosítására, dokumentumpótlásra.

Az E-felvételiben folyamatosan elérhető és letölthető az ún. jelentkezői státuszlap, amelyen összesítve olvashatók a rögzített személyes adatok és a jelentkezési helyek. Ugyanitt lehet nyomon követni a dokumentumok feldolgozottságát, majd pedig a januári felvételi döntés eredményét.

Fontos, hogy a jelentkezők ellenőrizzék a nyilvántartásban szereplő adataik helyességét (amennyiben eltérést találnak, az ügyintézési funkciók segítségével tudják majd javítani), valamint a beküldött dokumentumaik feldolgozottságát is. Az E-felvételiben nemcsak azt tudják megnézni, hogy valamennyi, a pontszámításhoz szükséges bizonyítványukat vagy igazolásukat feltöltötték-e, hanem azt is, hogy megtörtént-e már a feldolgozásuk.

A jelentkezők legkésőbb december 27-ig általános tájékoztatást is kapnak az egyes pontszámítási módokhoz szükséges dokumentumokról és ezek ellenőrzéséről. Ezen felül legkésőbb 2018. január 3-ig a hiányos jelentkezést benyújtó felvételizők a jelentkezéskor megadott e-mail címükre felszólítást is kapnak a pótlásról. Fontos tehát a megadott postafiók rendszeres figyelése!

A módosításokra, hiánypótlásra és a jelentkezés óta megszerzett újabb dokumentumok feltöltésére legkésőbb 2018. január 11-ig van lehetőség. A ponthatárokat várhatóan január 24-én hirdetik ki itt, a Felvin.

Forrás: felvi.hu

Kapcsolat

Kérdéseid vannak képzéseinkről?

Több információra van szükséged a felvételi eljárásról?

Várunk egyéni, személyes tájékoztató időpontjainkon:


Nyitvatartás:

Hétfő:  9:00-15:00
Kedd: 9:00-15:00 
Szerda: 9:00-15:00
Csütörtök: 9:00-15:00
Péntek: 9:00-14:00

Ha 5 főnél többen jöttök, kérjük, jelezzétek előre az itt elérhető űrlapon, hogy időpontot tudjunk egyeztetni.

Elérhetőségeink:
Személyesen: SZE-Győr, Új-Tudástér épület: Fsz. - AKIK Iroda => térkép


Telefon: +36 96 613 610

+36 70 646 3106

+36 70 646 3108


Email: felveteli##kukac##sze.hu