Elindult az e-ügyintézés

Július 9-ig minden jelentkező használhatja adatbetekintésre, dokumentumpótlásra, adat- és sorrendmódosításra az E-felvételit – már elérhetők ugyanis az ügyintézési funkciók a felületen.

Elérhető az E-felvételi ügyintézési felülete, ahol a központi felvételi nyilvántartásban szereplő személyes adatok, megjelölt képzések és azok megfelelő sorrendje leellenőrizhető. A „jelentkezői státuszlap"-ot - amelyen egyben láthatják a fenti adatokat – a jelentkezők a Hivatalos iratok menüpontban megtekinthetik, valamint ki is nyomtathatják.

Ha szükséges, az e-ügyintézési funkciók segítségével egyszerűen javíthatók a jelentkezéskor megadott adatok, így nem kell a különböző kérelmek kitöltésével és postázásával bajlódni. Ezzel elkerülhetők a papír alapú kérelmek kitöltésekor vétett hibák, hiszen a rendszer kiszűri az elírásokat és a hiányos kitöltést.

Szintén az E-felvételi felületén ellenőrizhetik a jelentkezők a már benyújtott dokumentumaik feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét, valamint megtekinthetik a dokumentumképeket is.

Amennyiben a jelentkező nem küldte be azokat a dokumentumait, amelyek a jelentkezés elbírálásához alapvetően szükségesek, hiánypótló felszólítást kap 2015. június 23-ig.

Dokumentumpótlás, sorrendmódosítás

A jelentkezési határidő lejártát követően megszerzett és a pontszámításhoz nélkülözhetetlen, vagy többletpontokat igazoló dokumentumokat legkésőbb 2015. július 9-ig kell benyújtaniuk a jelentkezőknek. Ezeket elektronikusan küldhetik be a jelentkezők: beszkennelve és feltöltve az E-felvételi rendszerébe.

A jelentkezési sorrend módosítására az eljárás során egy alkalommal van lehetőség, legkésőbb 2015. július 9-igszintén az E-felvételi felületén, ahol a Sorrendmódosítás menüpontban jelennek meg a jelentkező által megadott képzések. Mindegyik jelentkezési hely mellett van egy kis nyíl ikon, amivel lejjebb vagy feljebb lehet azt sorolni a képzések között. A sorrendezés után a Mentés gombra kattintva véglegesíthető az új jelentkezési sorrend, ezután már nem lehet tovább módosítani.

Szintén az E-felvételi felületén lehet visszavonni a korábban megadott jelentkezési helyet/helyeket. Ezt érdemes alaposan megfontolni, a visszavont jelentkezések ugyanis nem vehetők fel újra, ha valaki mégis meggondolta magát.

Fontos megemlíteni, hogy a változtatások az e-ügyintézési felületen nem jelennek meg azonnal. A módosítások csak az elküldött kérelem feldolgozása után látszódnak a felületen. A benyújtott kérelmek státuszát a Kérelmek menüpontban lehet ellenőrizni.

Azok a jelentkezők, akiknek az adat- és sorrendmódosításhoz, nem áll módjukban használni az E-felvételi rendszerét, a Felvi.hu Kérvénytárában megtalálják az ehhez szükséges formanyomtatványokat. A kérelmeket kitöltve és aláírva kell elküldeni az Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190 postacímre. Azok a jelentkezők, akiknek nem áll módjukban a hiányzó dokumentumaikat feltölteni, postán is elküldhetik azok másolatát – egy példányban, a felvételi azonosítószám feltüntetésével – az Oktatási Hivatal 1380 Budapest, Pf. 1190. címére.


Kapcsolat

Kérdéseid vannak képzéseinkről?

Több információra van szükséged a felvételi eljárásról?

Várunk egyéni, személyes tájékoztató időpontjainkon:


Nyitvatartás:

Hétfő:  9:00-15:00
Kedd: 9:00-15:00 
Szerda: 9:00-15:00
Csütörtök: 9:00-15:00
Péntek: 9:00-15:00

Ha 5 főnél többen jöttök, kérjük, jelezzétek előre az itt elérhető űrlapon, hogy időpontot tudjunk egyeztetni.

Elérhetőségeink:
Személyesen: SZE-Győr, Új-Tudástér épület: Fsz. - AKIK Iroda => térkép
Telefon: 96/613-610

Email: felveteli##kukac##sze.hu

 

Kép- és videótár