Ez történik a jelentkezési határidő után

Az elektronikus jelentkezési időszak lezárása után megkezdődik az adatok feldolgozása, kiépül a felvételi eljárás központi nyilvántartása. Rövid időre dőlhetnek csak hátra a jelentkezők: az E-felvételi felületét a tavaszi ügyintézési időszakban is figyelemmel kell kísérniük.

A jelentkezési, illetve hitelesítési határidőt követően elkezdődik az E-felvételiben rögzített adatok és feltöltött dokumentumok feldolgozása, amikor az adatfeldolgozó munkatársak is átnézik az adatbázisban szereplő adatokat, illetve dokumentumokat. A felvételi eljárás ügyintézési szakasza 2017. április 20-án kezdődik.

Hiánypótlás

Ha a feldolgozáskor kiderül, hogy a jelentkezést hiányosan nyújtották be, legkésőbb 2017. június 28-ig a jelentkező felszólítást kap a hiányok pótlására a jelentkezéskor megadott e-mail címére.

Mivel a jelentkezők egyéni döntése, hogy milyen eredményeikből szeretnék a pontjaikat számíttatni, ezért külön figyelmeztetés nélkül kell gondoskodniuk az ehhez szükséges dokumentumok (például a többletpontokra jogosító igazolások, illetve egyéb dokumentum-igazolások) beküldéséről, amelyek még nem álltak rendelkezésükre a jelentkezéskor. Vagyis dokumentumhiány esetén – az érettségi bizonyítvány, a középiskolai bizonyítvány és a felsőfokú oklevél hiányát kivéve – nem kapnak hiánypótlási felhívást a felvételizők.

Adatbetekintés

Az E-felvételi segítségével a jelentkezők közvetlenül megtekinthetik és folyamatosan nyomon követhetik a rögzített adataikat és eredményeiket, a felvételi pontjaikat, majd pedig a felvételi döntés eredményét.

Emellett folyamatosan elérhető és letölthető lesz az adatokat összesítő ún. jelentkezői státuszlap (nyomtatható formában is), valamint az eljárás végén ugyanitt lesz elérhető és letölthető a besorolási döntés is. Ezek elérhetőségéről külön tájékoztató e-mailt küldenek majd. Tanácsos tehát mindenkinek folyamatosan figyelemmel kísérnie a saját jelentkezői oldalát az E-felvételiben, valamint a jelentkezéskor megadott e-mail postafiókját.

Ügyintézés – szintén online

A tájékozódáson kívül elektronikus ügyintézésre - adatmódosításra, adatpótlásra, dokumentumpótlásra, sorrendmódosításra, jelentkezési hely törlésére. - is lehetőség lesz az E-felvételiben Ezek a funkciók április végétől érhetők el a felületen, a módosítások és a hiánypótlás végső határideje pedig 2017. július 12.

Kapcsolat

Kérdéseid vannak képzéseinkről?

Több információra van szükséged a felvételi eljárásról?

Várunk egyéni, személyes tájékoztató időpontjainkon:


Nyitvatartás:

Hétfő:  9:00-15:00
Kedd: 9:00-15:00 
Szerda: 9:00-15:00
Csütörtök: 9:00-15:00
Péntek: 9:00-15:00

Ha 5 főnél többen jöttök, kérjük, jelezzétek előre az itt elérhető űrlapon, hogy időpontot tudjunk egyeztetni.

Elérhetőségeink:
Személyesen: SZE-Győr, Új-Tudástér épület: Fsz. - AKIK Iroda => térkép
Telefon: 96/613-610


Email: felveteli##kukac##sze.hu