Kereskedelem és marketing FOKSZ

Érettségi követelmények: bármelyik két érettségi tárgy

A jelentkezés szakra és szakirnyra történik. 

Képzési szint

Munkarend

Fin. forma

Szak neve

Költségtérítés (félév)

Képzési idő

F

N

A

Kereskedelem és marketing [logisztika]

támogatott

4

F

N

K

Kereskedelem és marketing [logisztika]

180 000 Ft

4

F

L

A

Kereskedelem és marketing [logisztika]

támogatott

4

F

L

K

Kereskedelem és marketing [logisztika]

180 000 Ft

4

F

N

A

Kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]

támogatott

4

F

N

K

Kereskedelem és marketing [marketingkommunikáció]

180 000 Ft

4

F

L

A

Kereskedelem és marketing [kereskedelmi]

támogatott

4

F

L

K

Kereskedelem és marketing [kereskedelmi]

180 000 Ft

4


A képzésről

Célunk olyan gazdasági szakemberek képzése, akik képesek általános gazdálkodási és ügyviteli feladatok lebonyolítására, döntések előkészítésére; alkalmasak kisvállalkozások áruforgalmi vagy marketing területén vezetői, nagyobb vállalkozásoknál középvezetők és a felsővezetők mellett kereskedelmi, illetve marketing szakreferensi, asszisztensi tevékenységet folytatni.


Szakirányok

Logisztika szakirány

Az alapozó tantárgyak után sor kerül a kompetenciák specializált ismeretekkel való bővítésére, illetve új, a szakirány területén megkívánt különleges ismeretek és kompetenciák (például: a vállalati reálfolyamatok, a logisztikai alrendszerek, kiemelten a kereskedelmi vállalati, azaz a kapun belüli, valamint a kapun kívüli logisztikai folyamatok működése, az áruáramláshoz kapcsolódó tevékenységek, fuvarozás/szállítmányozás, raktárlogisztika, telephelyválasztás, beszerzési és értékesítési csatornák, rendelésfeldolgozás, vevőkiszolgálás, működési kör, logisztikai szemléletmód, a termelőhelyektől a fogyasztási pontokig tartó anyag-, áru- és információáramlás szervezési lehetőségei) elsajátítására.

Marketingkommunikáció szakirány (csak nappali tagozaton)

Az alapozó tantárgyak után sor kerül a kompetenciák specializált ismeretekkel való bővítésére, illetve új, a szakirány területén megkívánt különleges ismeretek és kompetenciák (pl.: marketing szakterületei, üzleti kommunikációs módszerek, a reklám- és médiakutatás területei, az integrált marketingkommunikációs tervek kidolgozása, a reklám jogi, etikai, és esztétikai követelményei) elsajátítására.

Kereskedelmi szakirány (csak levelező tagozaton)

Az alapozó tantárgyak után sor kerül a kompetenciák specializált ismeretekkel való bővítésére, illetve új, a szakirány területén megkívánt különleges ismeretek és kompetenciák (pl.: a kereskedelem rendszere, a kereskedelmi vállalkozások makro és piaci környezete, a kereskedelmi vállalkozások áruforgalmi folyamatai, ezen belül az értékesítés, beszerzés és készletgazdálkodás területei, gazdasági és pénzügyi tevékenységek) elsajátítására.