Kezdetét vette a tavaszi ügyintézési időszak

Elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben: július 12-ig lehet dokumentumpótlásra, adat- és sorrendmódosításra használni a felületet.

Az E-felvételi ügyintézési felületén a jelentkezők ellenőrizhetik a 2017. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás központi nyilvántartásában szereplő adataikat: a személyes adatokat, a megjelölt képzéseket és azok megfelelő sorrendjét. Szükség esetén az e-ügyintézési funkciók segítségével egyszerűen javíthatók a jelentkezéskor megadott adatok. A jelentkezői státuszlap – amelyen egyben láthatók a fenti adatok – a Hivatalos iratok menüpontban nézhető meg, illetve nyomtatható ki. A jelentkezői státuszlap az eljárás során folyamatosan elérhető lesz.

Szintén az E-felvételi felületén ellenőrizhetik a jelentkezők a már benyújtott dokumentumaik feldolgozottságát, a feldolgozás eredményét, valamint megtekinthetik a dokumentumképeket is.

Jelentkezések és pontszámok menüpontban megtekinthetők az egyes jelentkezési helyeiken számított felvételi összpontszámok és annak részletei is. A pontszámítás alapját mindenkor a dokumentummal megfelelően igazolt és feldolgozott eredmények képezik. Így ha egy újonnan feldolgozott dokumentum hatással van a jelentkezői összpontszámra, a változás csak a dokumentum feldolgozását követő napon jelenik meg a pontszámban!

Az E-felvételiben a táblázatok mellett található súgók segítenek a megjelenített információk pontos értelmezésében, így érdemes átnézni az ott szereplő információkat is.

Dokumentumpótlás, sorrendmódosítás

A február 15. után megszerzett és a pontszámításhoz nélkülözhetetlen vagy többletpontokat igazoló dokumentumok legkésőbb 2017. július 12-ig pótolhatók. Ezeket szkennelés után az E-felvételi rendszerébe fel kell tölteni.

Nem kell feltölteni a 2006. január 1. után megszerzett érettségi eredményeket igazoló dokumentumok (bizonyítvány vagy tanúsítvány) másolatát. Ezeket az adatokat a Köznevelés Információs Rendszeréből elektronikusan szerezzük be. Szintén nem kell benyújtani a 2003. január 1. után szerzett nyelvvizsga bizonyítványokat. Amennyiben a jelentkező a február 15-i jelentkezési határidő után szerezte vagy szerzi meg a nyelvvizsgáját, akkor a felületen csak a nyelvvizsga-bizonyítvány adatait kell megadnia.

A jelentkezési sorrend módosítására az eljárás során egyetlen alkalommal van lehetőség, legkésőbb július 12-ig, szintén az E-felvételi felületén a Sorrendmódosítás menüpontban. Itt jelennek meg a jelentkező által megadott képzések, amelyek a mellettük lévő kis nyíl ikonnal sorolhatók lejjebb vagy feljebb lehet a képzések között. A sorrendezés után a Mentés gombra kattintva véglegesíthető az új jelentkezési sorrend, ezután már nem lehet tovább módosítani.

Szintén az E-felvételi felületén lehet visszavonni a korábban megadott jelentkezési helyet/helyeket. Ezt a lépést érdemes alaposan megfontolni, a visszavont jelentkezések ugyanis nem vehetők fel újra akkor sem, ha valaki mégis meggondolná magát.

Fontos megemlíteni, hogy a változtatások az ügyintézési felületen nem jelennek meg azonnal, hiszen az elküldött kérelmeket még fel is kell dolgozni. A benyújtott kérelmek státuszát a Kérelmek menüpontban lehet ellenőrizni.

Kapcsolat

Kérdéseid vannak képzéseinkről?

Több információra van szükséged a felvételi eljárásról?

Várunk egyéni, személyes tájékoztató időpontjainkon:


Nyitvatartás:

Hétfő:  9:00-15:00
Kedd: 9:00-15:00 
Szerda: 9:00-15:00
Csütörtök: 9:00-15:00
Péntek: 9:00-15:00

Ha 5 főnél többen jöttök, kérjük, jelezzétek előre az itt elérhető űrlapon, hogy időpontot tudjunk egyeztetni.

Elérhetőségeink:
Személyesen: SZE-Győr, Új-Tudástér épület: Fsz. - AKIK Iroda => térkép
Telefon: 96/613-610

Mobil: 70/646-3108
Email: felveteli##kukac##sze.hu