Marketing MSc (magyar nyelven) - Keresztféléves

Képzési szint

Munkarend

Fin. forma

Választható szak

Költségtérítés (félév)

Képzési idő (félév)

M

N

A

Marketing

támogatott

4

M

N

K

Marketing

250 000 Ft

4

M

L

A

Marketing

támogatott

4

M

L

K

Marketing

250 000 Ft

4

Az előzményként elfogadott végzettségek két csoportba oszthatók:
1. Teljes kreditérték beszámításával figyelembe vehető szakok oklevelei: a kereskedelem és marketing, a gazdálkodási és menedzsment, a nemzetközi gazdálkodás, a pénzügy és számvitel, a turizmus-vendéglátás, az emberi erőforrások alapképzési szakok.
2. Azon szakok oklevelei, amelyeknél a jelentkezéshez az előképzettségben szerzett tanulmányok elismertetése (kreditelismerés) szükséges.

A mesterképzésben való részvétel feltétele 30 kredit megszerzése az alábbi ismeretkörökből:

  • módszertani alapismeretek (8-12 kredit): matematika, statisztika, informatika
  • elméleti-közgazdaságtani alapismeretek (8-12 kredit): mikro- és makroökonómia, nemzetközi gazdaságtan, regionális gazdaságtan, gazdaságtörténe
  • üzleti kötelező szakmai alapismeretek (10-14 kredit): vállalatgazdaságtan, vállalati pénzügy, marketing, számvitel, vezetés-szervezés, emberi erőforrás

A képzésről

A képzés során a hallgatók megismerkedhetnek az európai, ázsiai és amerikai marketinges szemléletmódokkal. Arra törekszünk, hogy mindezt ne csak elveiben, hanem az alkalmazásokban, így a vállalati rendszerek működésében és működtetésében, a gazdálkodás különböző fázisaiban, a marketingstratégia megalkotásában, a turizmus és a szolgáltatások marketingproblémáinak megoldásában is alkalmazni tudják. Lehetőséget adunk arra, hogy a pályázati, tárgyalási, információs rendszerek terén, valamint a marketingkommunikációs és prezentációs technikákban is jártasságot szerezzenek.

A hallgatók bekapcsolódhatnak a tanszéki kutatásokba, ahol közvetlen ismereteket szerezhetnek az elmélet gyakorlati területre való adaptálásáról.

Specializáció

Marketingstratégia specializáció

A képzés célja a marketingstratégia készítésének, kidolgozási lépcsőinek, stratégiai irányainak bemutatása, különös tekintettel a marketingszervezetek, értékesítési rendszerek tervezésére és fejlesztésére, a közönségkapcsolatok tervezésére, a média, illetve a direkt marketing stratégiai problémáinak tárgyalására.

Elhelyezkedés

Végzett hallgatóink képesek a gazdálkodó szervezetek marketing feladatainak önálló megoldására, a szakterületeknek megfelelő döntések előkészítésére, az egyes funkcionális területek munkájának irányítására, szervezésére. Mind multinacionális vállalatoknál, mind kisebb cégeknél elhelyezkedhetnek, sőt, tanácsadó, piackutató, marketingkommunikációs cégek is várják a fiatalokat. Akinek erre indíttatása van, önálló vállalkozásba is kezdhet.

Nyelvvizsga

A mesterfokozat megszerzéséhez angol nyelvből államilag elismert középfokú B2 típusú nyelvvizsga vagy egy másik nyelvből középfokú B2 típusú, a képzési területnek megfelelő szaknyelvi vizsga, vagy egy felsőfokú C1 típusú komplex nyelvvizsga letétele szükséges. (Az EU tagállamainak hivatalos nyelveiből, vagy orosz nyelvből - kérelemre más állam hivatalos nyelvéből is engedélyezheti a TAB.)

Kapcsolat

Kérdéseid vannak képzéseinkről?

Több információra van szükséged a felvételi eljárásról?

Várunk egyéni, személyes tájékoztató időpontjainkon:


Nyitvatartás:

Hétfő:  9:00-15:00
Kedd: 9:00-15:00 
Szerda: 9:00-15:00
Csütörtök: 9:00-15:00
Péntek: 9:00-15:00

Ha 5 főnél többen jöttök, kérjük, jelezzétek előre az itt elérhető űrlapon, hogy időpontot tudjunk egyeztetni.

Elérhetőségeink:
Személyesen: SZE-Győr, Új-Tudástér épület: Fsz. - AKIK Iroda => térkép
Telefon: 96/613-610

Mobil: 70/646-3108
Email: felveteli##kukac##sze.hu