Áprilisban kezdődik az ügyintézési időszak

A jelentkezési időszak lezárása után megkezdődik az adatok feldolgozása, kiépül a felvételi eljárás központi nyilvántartása. Áprilistól lesz újra dolga a felvételizőknek: az E-felvételi felületét a tavaszi ügyintézési időszakban is figyelemmel kell kísérniük.

A jelentkezési, illetve hitelesítési határidőt követően elkezdődik az E-felvételiben rögzített adatok és feltöltött dokumentumok feldolgozása, amikor az adatfeldolgozó munkatársak is átnézik az adatbázisban szereplő adatokat, illetve dokumentumokat.

2018. április 19-től indul a tavaszi ügyintézési időszak. Ekkortól az E-felvételiben lehet nyomon követni a rögzített adatokat, ellenőriznii a feltöltött dokumentumokk feldolgozottsági státuszát, valamint itt lehet majd látni vizsgaeredményeket, a felvételi pontokat, majd pedig a besorolási döntésről szóló határozatot.

Hiánypótlás

Ha a feldolgozáskor kiderül, hogy a jelentkezést hiányosan nyújtották be, legkésőbb 2018. június 27-ig a jelentkező felszólítást kap a hiányok pótlására a jelentkezéskor megadott e-mail címére.

Mivel a jelentkezők egyéni döntése, hogy milyen eredményeikből szeretnék a pontjaikat számíttatni, ezért külön figyelmeztetés nélkül kell gondoskodniuk az ehhez szükséges dokumentumok (például a többletpontokra jogosító igazolások, illetve egyéb dokumentum-igazolások) beküldéséről, amelyek még nem álltak rendelkezésükre a jelentkezéskor.

Adatbetekintés

Az E-felvételi segítségével a jelentkezők közvetlenül megtekinthetik és folyamatosan nyomon követhetik a rögzített adataikat és eredményeiket, a felvételi pontjaikat, majd pedig a felvételi döntés eredményét.

Emellett folyamatosan elérhető és letölthető lesz az adatokat összesítő ún. jelentkezői státuszlap (nyomtatható formában is), valamint az eljárás végén ugyanitt lesz elérhető és letölthető a besorolási döntés is. Ezek elérhetőségéről külön tájékoztató e-mailt küldenek majd. Tanácsos tehát mindenkinek folyamatosan figyelemmel kísérnie a saját jelentkezői oldalát az E-felvételiben, valamint a jelentkezéskor megadott e-mail postafiókját.

Ügyintézés – szintén online

A tájékozódáson kívül elektronikus ügyintézésre is lehetőség van az E-felvételiben. A felvételi döntésre is kiható adatok módosítására 2018. július 11-ig van lehetőség. Szintén eddig a határidőig lehet a később megszerzett dokumentummásolatokat benyújtani, jelentkezési helyet vagy helyeket visszavonni, valamint egy alkalommal sorrendet módosítani.

A jelentkezés utáni teendőkről bővebben a Tájékoztatóban »

Kapcsolat

Kérdéseid vannak képzéseinkről?

Több információra van szükséged a felvételi eljárásról?

Várunk egyéni, személyes tájékoztató időpontjainkon:


Nyitvatartás:

Hétfő:  9:00-14:00
Kedd: 9:00-14:00 
Szerda: 9:00-14:00
Csütörtök: 9:00-13:00
Péntek: 8:00-12:00

Ha 5 főnél többen jöttök, kérjük, jelezzétek előre az itt elérhető űrlapon, hogy időpontot tudjunk egyeztetni.

Elérhetőségeink:
Személyesen: SZE-Győr, Új-Tudástér épület: Fsz. - AKIK Iroda => térkép

Beiratkozással kapcsolatban: +36 96 503 407

Telefon: +36 96 613 610

+36 70 646 3106

+36 70 646 3108


Email: felveteli##kukac##sze.hu