VR fejlesztő szakember
Munkarend |
Fin. forma |
Szakirányú továbbképzés neve |
Várható önköltség (félév) |
Képzési idő (félév) |
Irányszám |
Képzés gyakorisága |
Képzés helye |
Képzési terület |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
levelező |
önköltséges |
VR fejlesztő szakember |
250.000 Ft |
3 |
12<25 |
hetente 1 nap |
Győr |
Informatikai képzés |
Megnevezés (engedélyszám): FNYF/1316-3/2018
Tudományterület: informatikai képzési terület
Felvételi követelmények: bármely képzési területen szerzett, kivéve mérnöki BA/BSC vagy főiskolai oklevél (A korábban szerzett ismeretek elismeréséről az Egyetem dönt.)
A képzési idő: 3 félév (270 kontaktóra)
Megszerezhető kreditek: 90 kredit
Kompetenciák: A szakképzettség alkalmazása konkrét környezetben, tevékenységrendszerben: A VR fejlesztő szakember a VR iparághoz kapcsolódó VR koncepciót és filozófiát érti. Alkalmas 3D VR alkalmazások készítésére. A 3D VR platform bevezetésére, fejlesztésére ipari, termelői, szolgáltatói és oktatási környezetben egyaránt. Képes a VR kontroll és folyamatirányítási alkalmazások vállalati tevékenységrendszerbe történő illesztésére.
A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök:
- VR architektúrák,
- VR alkalmazások készítéséhez szükséges grafikai programok, eljárások,
- VR alkalmazások készítéséhez szükséges programozási, programozástechnikai eljárások,
- VR APP programozás
- VR alkalmazása az Industry 4.0-ban,
- 3D-s weboldal készítés
A VR fejlesztési szakmérnök SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK MINTATANTERVE – levelező tagozat
A kötelező tantárgyak listája
S.sz |
Tantárgyak megnevezése |
krp |
kt. |
öá. |
bszf. |
|
1. félév |
|
|
|
|
1 |
VR alapfogalmak, architektúrák, platformok |
4 |
12 |
|
v |
2 |
Cognitív Infokommunikáció |
4 |
12 |
|
v |
3 |
Disruptive technológiák |
4 |
12 |
|
f |
4a |
3D-s VR terek grafikai tervezése I. |
5 |
15 |
|
f |
5 |
VR alkalmazások és hasznosítás |
5 |
15 |
|
v |
6 |
VR collaboráció |
3 |
9 |
|
f |
7a |
VR programozás I. |
5 |
15 |
|
v |
Összesen |
30 |
90 |
|
|
|
|
2. félév |
|
|
|
|
4b |
3D-s VR terek grafikai tervezése II. |
5 |
15 |
|
v |
7b |
VR programozás II. |
5 |
15 |
|
v |
8 |
VR IoT |
3 |
9 |
|
f |
9 |
VR integrált HTML |
5 |
15 |
|
v |
10 |
3D VR szimulációk |
5 |
15 |
|
v |
11 |
VR megoldások az Ipar 4.0 -ban |
4 |
12 |
|
f |
12 |
VR user interfészek |
3 |
9 |
|
f |
Összesen |
30 |
90 |
|
|
|
|
3. félév |
|
|
|
|
13 |
VR APP programozás |
6 |
18 |
15 |
v |
14 |
3D VR webterek készítése |
6 |
18 |
|
v |
15 |
Szabadon választható tárgy 1 |
4 |
18 |
|
f |
16 |
Szabadon választható tárgy 2 |
4 |
18 |
|
f |
17 |
Szakdolgozat |
10 |
18 |
24 |
|
Összesen |
30 |
90 |
|
|
|
|
Szak kreditek összesen |
90 |
270 |
|
|
krp = kredit pont, kt = kontakt óraszám, öá = önálló hallgatói munka féléves óraszáma, bszf = számonkérés (f – folyamatos, v – vizsga, s – szigorlat
TÁJÉKOZTATÓ PREZENTÁCIÓ
A záróvizsgára bocsátás feltétele: a tantervben, tantárgyprogramokban előírt követelmények teljesítése (Abszolutórium). A szakdolgozat meghatározott szinten való elkészítése, benyújtása. A záróvizsgát a hallgató a Széchenyi István Egyetem Gépészmérnöki, Informatikai és Villamosmérnöki Kar érvényes szabályzatai szerint köteles tenni.
Diploma kibocsátásának feltétele: a szakdolgozat megvédése
A képzés záróvizsgával zárul, melynek költségtérítése a mindenkor érvényes TJSZ szerinti! (Tájékoztatásul a jelenleg hatályos szabályzat értelmében 50.000 Ft)
Kapcsolattartó: Kovács Márta
9026 Győr, Egyetem tér 1.
06-96/503-406
marti@sze.hu
Szakfelelős: Dr. Horváth Ildikó egyetemi docens
Képzés kezdete: 2021. szeptember
Jelentkezési határidő: 2021. augusztus 31.
Jelentkezni elektronikus formában lehet! A jelentkezési lap itt érhető el!
Jelentkezés díja: 9. 000 Ft
A fent megjelölt összeget az 10300002-10801842-00014908 számlaszámra várjuk.
Kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a OTKE00001T számot.
Továbbá kérjük, hogy az utalásról szóló bizonylatot küldje el az alábbi e-mail címre: marti@sze.hu.