Február 20-ig kell hitelesíteni a jelentkezéseket

A jelentkezési határidő lejárta után a következő lépés a benyújtott jelentkezések hitelesítése. Aki ezt még nem tette meg, annak 2017. február 20-ig van rá lehetősége a két megoldás valamelyikével.

Hitelesíteni kétféleképpen lehet:

  • E-felvételivel és az Ügyfélkapun keresztül, a két rendszerbe történő együttes belépéssel. A hitelesítés megtörténtéről a jelentkező elektronikus értesítést kap. (Az Ügyfélkapu egyszeri regisztrációt igényel; személyesen bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában, adóhatóság ügyfélszolgálatán, külképviseleten, vagy elektronikusan 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában indíthatja el. Arra figyelni kell, hogy ideiglenes regisztráció nem fogadható el az E-felvételi jelentkezés hitelesítéséhez.)

    vagy
  • Az E-felvételi felületéről kinyomtatott hitelesítő adatlapot aláírva, majd legkésőbb a fenti határidőig az Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190 címre postára adva (célszerű ajánlott küldeményként feladni).

 

Azoknak, akik a február 15-i jelentkezési határidő előtt már hitelesítették a jelentkezésüket, de később még módosítottak az adatokon, újra hitelesíteniük kell azt a már említett módok valamelyikén.

A beérkezett hitelesítő adatlapok feldolgozása néhány napot vesz igénybe. A feldolgozás eredményéről a jelentkezők e-mailben kapnak tájékoztatást, valamint az E-felvételi rendszerben is nyomon követhetik a jelentkezésük státuszát.