Pénzügyek intézése a NEPTUN rendszerben

A pénzügyek intézését a hallgatók csak és kizárólag a NEPTUN rendszeren keresztül tehetik meg, a csekkes befizetés intézményünkben számukra nem lehetséges.

A pénzügyek intézéséhez feltétlenül szükséges egy saját néven lévő bankszámla. A saját bankszámlájáról abban az esetben, ha Ön pénzügyi tranzakciót szeretne végrehajtani, az alábbi Gyűjtőszámlára

Számlaszám: 10033001-01426706-01120008
Számlát vezető pénzintézet:   Magyar Államkincstár

kell utalnia a felhasználni kívánt összeget (ez az un. gyűjtőszámla) úgy, hogy a közlemény rovatba NK-xxxxxx megjelöléssel kerüljön be a NEPTUN kód és szóközzel elválasztva a hallgató neve, majd innen rákerül az utalt összeg a NEPTUN rendszerben a saját egyenlegére.

Nagyon fontos a közlemény rovat jól olvasható, pontos kitöltése.

FONTOS! Egy fizetési kötelezettség csak akkor tekinthető teljesítettnek a hallgató részéről, ha a gyűjtőszámlára történt átutalást követően a hallgató a Neptunban rendelkezik a kiírt tétel teljesítéséről. Az automatikus teljesítés lehetőségéről a http://neptun.sze.hu/fizetesi-kotelezettseg-automatikus-teljesitese oldalon tájékozódhat.

JAVASLAT: Érdeklődjön a számlavezető bankjánál az elektronikus átutalás lehetőségéről, ami feleslegessé teszi a személyes megjelenését a bankban!