Kapcsolat

Képzésekkel, felvételi eljárással kapcsolatban:

Email: felveteli@sze.hu

Telefon: +36 70 646 3106 ;  +36 70 646 3108

Időpontfoglalás tanácsadásra


Szakirányú továbbképzésekkel, tanfolyamokkal kapcsolatban keresse az adott képzés leírásában található kapcsolattartót vagy a Felnőttképzési Központot!

Online marketing

Munkarend

Fin. forma

Szakirányú továbbképzés neve

Önköltség (félév)

Képzési idő (félév)

Irányszám

Képzés gyakorisága

Képzés helye

Képzési terület

L

K

Online marketing

330 000 Ft

2

10 < 50

átlagban kéthetente

Győr

GAZD

Megnevezés (engedélyszám): Online marketing szakirányú továbbképzési szak, FNYF/570-3/2021

Szakirányú továbbképzésben megszerezhető szakképzettség neve: Online marketing menedzser

Tudományterület: gazdaságtudományi képzési terület

Felvételi követelmények: A képzésen alapképzésben szerzett oklevéllel – BA, BSC, vagy azzal egyenértékű főiskolai szintű – rendelkezők vehetnek részt.

Képzési idő: 2 félév online-marketing-tovabbi-informaciok.png
Megszerezhető kreditek: 60 kredit
A képzés célja:

A képzés célja, hogy lehetőséget teremtsen a győri régió vállalataiban, vállalkozásaiban és egyéni vállalkozóként dolgozó kommunikációs szakemberek, marketingesek számára naprakész, 21. századi online marketing tudás megszerzésére. A 4. ipari forradalom hatására, olyan szakemberekre van szüksége a szervezeteknek, akik járatosak az online kommunikáció világában, kiismerik magukat ebben a komplex, folyamatosan változó, naprakész tudást igénylő rendszerben. A modern eszközök és szoftverek mellett az online piaci megjelenés fortélyait és az online reklámok hatékony megoldását is elsajátítják, továbbá képesek lesznek tudatosan felépíteni egy márkát és az üzenetük átadásához szinergikusan összehangolni a különféle online kommunikációs platformokat.  Hallgatóinkat szeretnénk átfogó ismeretekkel, a mai trendeknek megfelelő gazdasági – marketing – informatikai követelményeknek megfelelően felkészíteni a piacra. Cél az, hogy a képzés elvégzése után a vállalkozók vagy marketinges szakemberek munkájukat a kor követelményeinek megfelelő színvonalon, hitelesen, önazonosan, sikeresen legyenek képesek elvégezni. Ezen túlmenően a képzés a speciális (weboldal ergonómia, analitika, kreatív tartalomgyártás) területek megismerésére és a megszerzett tudás gyakorlatba ültetésére is felkészíti a végzett szakembereket. A képzés egyik fő esszenciája, hogy gyakorlott szakemberek tartják, akik naprakész, az üzleti gyakorlatban edzett tudásukat mintegy mentorként adják át a hallgatóknak.

 

AZ ONLINE MARKETING SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK MINTATANTERVE

Levelező tagozat

 

A kötelező tantárgyak listája

S.sz

Tantárgyak megnevezése

krp

kt.

bszf.

Kar/tanszék

Oktató

 

1. félév

       

 

1.

Gazdasági és marketing alapismeretek

5

15

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Dr. Keller Veronika

Egyetemi docens

2.

Keresőmarketing, online reklám

6

18

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Nagy Szabolcs

Marketing manager

BFS media

3.

E-mail marketing

3

9

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Nagy Szabolcs

Marketing manager

BFS media

4.

Website tervezés, fejlesztés

3

9

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Cziráki Barbara

alapító

webdesignsuli.hu

5.

Közösségi média  marketing online térben

6

18

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Andersch-Nagy Katalin

Marketing projektmenedzser Openonline

6.

Projekmenedzsment online kampány, relationship marketing.

6

18

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Andersch-Nagy Katalin

Marketing projektmenedzser Openonline

Összesen

29

87

   

 

 

2. félév

       

 

7.

 

Marketing tervezés az interneten

 

4

12

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

 

Kelemen Attila

 

8.

Webanalitika

3

9

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Nagy Szabolcs

Marketing manager

BFS media

9.

Tartalomgyártás és PR

6

18

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Szlafkai Éva

kommunikációs szakember, újságíró

365letszikra.hu

10.

Website ergonómia (usability)

5

15

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Cziráki Barbara

alapító

webdesignsuli.hu

11.

Online piac és Online stratégia

6

18

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Andersch-Nagy Katalin

Marketing projektmenedzser Openonline

12.

Diplomamunka

7

21

f

Marketing és Menedzsment Tanszék

Dr. Kurucz Attila

tanszékvezető, egyetemi docens

Összesen

31

93

   

 

 

Szak kreditek összesen

60

180

   

 

krp = kredit pont, kt = kontakt óraszám, öá = önálló hallgatói munka féléves óraszáma, bszf = számonkérés (f – folyamatos, v – vizsga, s – szigorlat

 

Diploma kibocsátásának feltétele:

szakdolgozat bizottság előtti megvédése

A képzés záróvizsgával zárul, melynek költségtérítési díja 50.000 Ft

 

Kapcsolattartó: Silniczki Andrea tel: (96) 503-438, email: andrea@sze.hu

Szakfelelős: dr. Kurucz Attila egyetemi docens, tanszékvezető

Képzés kezdete: 2024. szeptember

Jelentkezési határidő: 2024. augusztus 31.

A jelentkezés díja: 9. 000 Ft.

A fent megjelölt összeget a Széchenyi István Egyetem, 10300002-10801842-00014908 számlaszámra várjuk.

Kérjük a közlemény rovatban feltüntetni a FKKE00001T számot.

Jelentkezni elektronikus formában lehet: IDE kattintva lehetséges! Csatolandó dokumentumok: oklevélmásolat, fényképes önéletrajz(ebbe írja bele röviden, hogy miért jön a képzésre, mi motiválja?).