Kapcsolat

Képzésekkel, felvételi eljárással kapcsolatban:

Email: felveteli@sze.hu

Időpontfoglalás tanácsadásra


Szakirányú továbbképzésekkel, tanfolyamokkal kapcsolatban keresse az adott képzés leírásában található kapcsolattartót vagy a Felnőttképzési Központot!

Tantárgyi tematika kereső

Tárgy Tárgykód Tanszék Tanszékkód
Élelmiszer-ipari piackutatás, fogyasztói elvárások, üzleti kommunikáció MELAMAML414 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU agrár-és vidékstratégiája MALDMAMM933 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU alapismeretek MGLABAMV532 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU alapismeretek MGLAFAMW013 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU alapismeretek MGNABAMV332 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU alapismeretek MGNAFAMX413 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU vidékpolitikája MGLABAMF822 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
EU vidékpolitikája MGNABAMC522 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Falusi turizmus MGLSBAMF914 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Gazdasági jog MMNABAMM462 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Gazdasági jog MGNABAMC712 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Gazdasági jog MGLABAMG012 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Integrált terület-és vidékfejlesztés MVNAMAMP035 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Integrált terület-és vidékfejlesztés MVLAMAMO235 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Integrált vidékfejlesztés MMLAMAMM813 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Jogi ismeretek MNLABAMU742 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Jogi ismeretek MMLABAMF012 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Jogi ismeretek MMNABAME512 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Környezetgazdaságtan MKNBMAMR112 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM
Környezetgazdaságtan MKLABAML634 Agrárgazdaságtani és Marketing Intézeti Tanszék MMAM