Kapcsolat

Képzésekkel, felvételi eljárással kapcsolatban:

Email: felveteli@sze.hu

Telefon: +36 70 646 3106; +36 70 646 3108

Időpontfoglalás tanácsadásra


Szakirányú továbbképzésekkel, tanfolyamokkal kapcsolatban keresse az adott képzés leírásában található kapcsolattartót vagy a Felnőttképzési Központot!

Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

Szakma neve

Ágazat neve

Szakmajegyzék száma

Képzés helye

Képzés időtartama

Kapcsolódó egyetemi képzés

Vállalkozás ügyviteli ügyintéző

Gazdálkodás és menedzsment

504110902

Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

2 év*

*előzetes tudásbeszámítással rövidebb képzés lehetősége

Gazdálkodás és menedzsment alapképzés

Képzési és kimeneti követelmények

 

Szakmairány megnevezése

FEOR-szám

FEOR megnevezése

Vállalkozás ügyviteli ügyintéző

3631

Konferencia- és rendezvényszervező

3641

Személyi asszisztens

4111

Titkár(nő)

4112

Általános irodai adminisztrátor

4113

Gépíró, szövegszerkesztő

4114

Adatrögzítő, kódoló

4121

Könyvelő (analitikus)

4122

Bérelszámoló

4123

Pénzügyi, statisztikai, biztosítási adminisztrátor

4131

Készlet- és anyagnyilvántartó

4134

Humánpolitikai adminisztrátor

4136

Iratkezelő, irattáros


SZAKMA ISMERTETÉSE

Gazdálkodás és menedzsment ágazat képzése, amely érettségivel és technikus szintű szakképzettség megszerzésével zárul. A szakképzettséggel rendelkező alkalmas a vállalkozás ügyviteli feladatainak végrehajtására, részt vesz a számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, közreműködik a mikro-, kis- és középvállalkozások számviteli és pénzügyi feladatainak ellátásában, továbbá egyes részfeladatokat önállóan lát el. Kapcsolatot tart a munkatársakkal, ügyfelekkel, illetve rendezvényeket, megbeszéléseket szervez.

Ajánlott minden fiatal számára, akit érdekel a vállalkozások működése, belső folyamatai, azokhoz kötődően szívesen lát el ügyviteli feladatokat. A szakképzettséggel rendelkező elhelyezkedhet a gazdasági szférában – elsősorban kis- és középvállalkozásoknál – ügyintézőként, de akár továbbtanulhat a gazdasági felsőoktatásban vagy magasabb szintű képesítést szerezhet, mint pl.: mérlegképes könyvelő, adótanácsadó, banki szakember, vámszakember.


KOMPETENCIAELVÁRÁS

Agilis, jó kommunikációs készég, problémamegoldó- és szervezőképesség, csapatmunka, felelősségtudat, nyitottság az informatikai eszközök használatára.


A SZAKKÉPZETTSÉGGEL RENDELKEZŐ

  • képes ellátni a vállalkozások működtetéséhez szükséges gazdasági folyamatok terén a rábízott adminisztratív feladatokat;
  • irodai, illetve vezetői asszisztensi feladatokat lát el;
  • kapcsolattartáshoz szükséges iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készít, szerkeszt, kezel;
  • vezeti a vállalkozások nyilvántartásait;
  • közreműködik a különféle szabályzatok elkészítésében;
  • részt vesz egyes finanszírozási feladatok adminisztratív részfeladataiban;
  • feltérképezi és nyomon követi az aktuális támogatási lehetőségeket;
  • közreműködik a vállalkozás üzleti tervének elkészítésében;
  • előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartások iratait, azokat kezeli és rendszerezi;
  • kapcsolatot tart munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel;
  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervez.

Jelentkezés az intézményi kapcsolattartónál:

Középiskola

Kapcsolattartó neve

Kapcsolattartó e-mail címe

Kapcsolattartó telefonszáma

Győri SZC Baross Gábor Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum

Horváth Linda

linda.horvth@gmail.com

96/519-373

A képzés megfelelő számú jelentkező esetén indul.

VÜI esti-1.png