Neked ajánljuk

Facebook oldalaink

 

Első lépések

Egyetemünkön központi eduID azonosítási rendszer működik, mellyel a legtöbb elektronikus rendszer használható. Ilyen például a parkolási, az e-learning rendszerek vagy a megújuló egyetemi honlaprendszer.

Felhasználói fiókodat csak a központi egyetemi címtárba való regisztrációd után tudod használni!

1. lépés: Nyisd meg a user.sze.hu oldalt!

2. lépés: Kattints a "Még nem regisztrált?" lehetőségre!

3. lépés: Kattints a "Hallgatói regisztráció" gombra!

4. lépés: Írd be az emailben kapott NEPTUN kódodat, illetve válaszd ki a dátumválasztó segítségével születési időpontodat!

5. lépés: Kapsz egy emailt a felvételi eljárás során megadott email címedre, melyben a kapott linken szükséges a megerősítése a regisztrációnak.

6. lépés: A megerősítés után újra kapsz egy emailt, melyben megtalálható a felhasználó neved és a jelszavad, melyet az első belépés után meg tudsz változtatni!

 

FONTOS: Amennyiben 5-10 percen belül nem kapod meg az emailt nézd meg a spam mappában is, esetleg próbáld újra a regisztrációt! Ha elakadtál valahol, töltsd ki az alábbi űrlapot!

A hallgatói kártya elengedhetetlen a kollégiumi benntlakáshoz, a könyvtár használathoz, bizonyos tanórákon való részvételhez és a parkolórendszer használatához is.

A megigényelt hallgatói kártyát KIZÁRÓLAG személyesen van lehetőség átvenni hallgatóinknak. 

Azon hallgatók, akik részt vesznek a Gólyahét rendezvényen vagy kollégista hallgatók lesznek előbb átvehetik kártyájukat. Ezeknek kiosztására a rendezvényen, illetve a beköltözésen kerül sor.

 

A felvételt nyert hallgatónak KÖTELEZŐ a hallgatói kártya megléte az oktatás alatt!

Felhívjuk figyelmed, hogy a kártya 1500 Ft-os egyszeri díja a NEPTUN rendszerben kerül majd kiírásra.

 

Amennyiben korábban már egyetemünk hallgatója voltál, úgy régi kártyádat tudod használni. Kérünk, hogy a user.sze.hu oldalon igényeld meg az újraaktiválást, amit jóvá hagyunk majd.

 

https://user.sze.hu

Kitöltési segédlet: ITT

 

1. lépés: Lépj be a user.sze.hu felületre! (Ha még nem regisztráltál, akkor először az egyetemi címtár regisztrációt végezd el!)

2. lépés: Tölts fel egy fényképet magadról az adatlap menüpont melletti felületen!

  • jpg kiterjesztésű,
  • 900x1080 felbontás, nagyobb lehet, kisebb nem,
  • igazolványkép minőségű, előre néző, fehér, homogén háttér előtt készített színes kép

3. lépés: Belépés után a felület alsó részében megtaláható a "KÁRTYÁK" menüpont, ahol a "HALLGATÓI KÁRTYA IGÉNYLÉSE" gombra szükséges kattintani!

4. lépés: Amennyiben az igénylés sikeres az "igényelve" státusz jelenik meg.

5. lépés: Előfordulhat, hogy nem megfelelő a fénykép, erről email értesítést küldünk! Ilyenkor szükséges új fényképet feltölteni.

  • Kérünk, hogy többször ellenőrizd a státuszod, hiszen itt láthatod az aktuális állapotát a kártyádnak.

6. lépés: A kártya elkészültéről is üzenetet küldünk, azonban a kártyát csak személyesen van lehetőség átvenni hallgatóinknak.

 

További tájékoztatást a kartya.sze.hu oldalon találsz.

Esetleges probléma esetén keress minket a kartya##kukac##sze.hu email címen!

 

Az Egyetemi Informatikai Központ a Tisztaszoftver program keretében elérhető Microsoft Office 365 ProPlus szolgáltatást ez úton elérhetővé teszi a hallgatók számára.
A csomag többek között a következőket tartalmazza:

  • Elektronikus levelezés @hallgato.sze.hu domain névvel (50 GB)
  • OneDrive felhő alapú tárhely (1 TB)
  • Office Online
  • Az Office 365 ProPlus letöltése és telepítése akár 5 számítógépre és további 5 mobil eszközre

A szolgáltatás igénybevételéhez regisztráció és Egyetemi Kártya szükséges. A szolgáltatás igénybe vételének feltétele az aktív hallgatói jogviszony. A tanulmányok sikeres befejezése (pl. diplomát szerzett, záróvizsgát tett) után lehetőség van a @hallgato.sze.hu e-mail cím megtartására (alumni rendszer).
A tanulmányok esetleges sikertelen lezárása (pl. tanulmányi okból törölve) után, e-mail értesítést követően, 30 nap türelmi idővel a szolgáltatás megszüntetésre kerül.

IGÉNYLÉS

 

lenyíló-08.png

A Széchenyi István Egyetem Központi Campusán egységes fizetős parkolási rendszer működik.

parkolas.sze.hu weboldalon keresztül megvásárolt bérletekkel a használati rend 1. számú mellékletében látható parkolózónák közül a hallgatóink a P2-es, P3-as, illetve a P5-ös zónákat vehetik igénybe.

Hallgatói kártyával rendelkező személyek igénylési folyamata:
1.     Nyissa meg a 
parkolas.sze.hu weboldalt és jelentkezzen be.
2.     A weboldalon igényelje meg a parkoló bérletet (féléves).
3.     Nyissa meg a neptun rendszert és jelentkezzen be.
4.     Kattintson: Pénzügyek --> Befizetés --> Tétel kiírás --> Szolgáltatási jogcím --> Félévek: 2022/23/2 --> Szolgáltatási típusa: Parkolóbérlet
5.     Gyűjtőszámlára utalás
6.     Tétel kijelölése --> Befizetés --> Befizetés megerősítése --> Befizet


Kérjük, hogy figyeljen arra, hogy megfelelő felévre írja ki a tételt, különben a rendszer nem tudja automatikusan összekapcsolni a befizetést a megigényelt bérlettel.


A parkolóbérlet akkor válik aktívvá, miután befizetésre került a Neptun rendszerben a tétel és erről rendszerértesítést kap a hallgató.

Továbbra is kérjük Önöket, hogy a szabályoknak megfelelően parkoljanak. A szabálytalanul parkoló gépjárművekkel szemben a használati rendben megfogalmazott szankciók szerint járunk el. Az egyes zónák rendezvények miatt átmenetileg lezárásra kerülhetnek, erről időben tájékoztatást adunk a közösségi oldalakon és az egyetemi levelező rendszeren.